Online kanallarımız (internet sitesi/mobil uygulama) aracılığıyla düzenlediğiniz e-biletinizin iptal/iade talebini, ilk transferinizin 2 saat öncesine kadar 0850 290 1 427 Çağrı Merkezi aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz. İptal/iade talebinin rezervasyonunuzdaki tüm yolcular için geçerli olacağını unutmayın.
Biletin iade işlemi, bileti satın alırken kullanılan ödeme yöntemine uygun olarak yapılır.
Ödemede kullandığınız kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması ya da kartınızın iptal edilmiş olması durumunda iadeniz, aynı bankaya ait başka bir kart kullanıyorsanız bu kartınıza yapılır. Eğer artık bu bankayla çalışmıyorsanız bankadan aldığınız resmi bir yazıyla GarTransfer Merkez Ofise veya 0850 290 1 427 Çağrı Merkezine başvurabilirsiniz.